Mejsegaarden er i dag en alsidig servicevirksomhed med base på Sjælland. Foruden varmepumper, skadedyrsbekæmpelse og haveservice tilbyder virksomheden også ejendomsservice, rengøring, tømreropgaver og akustikløsninger. – Fælles for alle ydelser er fokus på kvalitet, troværdighed og lokalt engagement.

Mejsegaarden fejrer pris, styrker lokale bånd og lancerer nye kampagner

Annonce: Hele september kan varmepumpekunder glæde sig over en særlig “prisvinder-rabat”.

Del denne artikel

LEJRE: Hos Mejsegaarden er varmepumper blevet en af de mest efterspurgte løsninger, både når det gælder private og erhverv. 

Og det er ikke uden grund, for en moderne varmepumpe giver et bedre indeklima, en lavere varmeregning og en grønnere profil, fortæller indehaver Henrik Kirkestrup.

– I år kan Mejsegaarden igen bryste sig af at være kåret som “Årets Varmepumpemontør med ansatte i Danmark” – og det for andet år i træk. Det markerer vi i september med en særlig kampagne, hvor kunder kan få gode rabatter på både installation og serviceaftaler hele måneden.

Henrik Kirkestrup understreger vigtigheden af service:

– Når man investerer i en varmepumpe, skal man huske serviceaftalen. Den er ikke bare et krav for, at en eventuel udvidet garanti fra fabrikanten gælder. Det er også en sikkerhed for, at pumpen kører optimalt, bruger mindre strøm og holder i mange år.

Samtidig minder han om, at man i 2025 fortsat kan benytte sig af håndværkerfradraget, når man investerer i energiforbedringer som varmepumper, haveservice mm.

– Ud over vores kampagnerabat bør man altid regne håndværkerfradraget med i sit regnestykke. Det gør investeringen endnu mere attraktiv, siger han.

Forebyg rotter – abonnement til fast pris
Når efteråret nærmer sig, øges risikoen for rotteplage markant. Rotterne søger varme og føde. 

Derfor oplever mange boligejere problemer i netop den periode.

Mejsegaarden tilbyder nu et rotteabonnement til 150 kroner pr. uge, hvor virksomheden løbende holder opsyn, opsætter fælder og sikrer forebyggende tiltag.

– Det handler om at være på forkant. Når rotterne først har fået fodfæste, kan det blive både dyrt og ubehageligt. Med vores abonnement sørger vi for, at risikoen holdes nede, så man kan føle sig tryg, fortæller Henrik Kirkestrup.

Ældresagsrabat på haveservice
Mejsegaarden leverer også alt fra hækklipning og beskæring til fliserens og sommerhusservice. 

For medlemmer af Ældre Sagen i Lejre Kommune er der en ekstra fordel: 10 procent rabat på haveservice.

– Vi ved, at mange ældre sætter pris på at få hjælp i haven. Med rabatten vil vi gerne gøre det lettere at holde udearealerne pæne og velholdte, fortæller Henrik Kirkestrup.

Stærkere sponsorat i Såby Fodbold
Mejsegaarden har i flere år været fast sponsor for Såby Fodbold – både for ungdoms- og seniorafdelingen. Nu udvides sponsoratet med særligt fokus på klubbens to seniorhold.

– Jeg er utrolig glad for at kunne bidrage til Såby Fodbold. Klubben gør et fantastisk stykke arbejde både på ungdoms- og seniorsiden, og vi vil gerne være med til at skabe gode rammer for spillerne, siger Henrik Kirkestrup.

Især klubbens 1. hold, som spiller i Danmarksserien, gør indtryk: – Det er imponerende at se, hvordan spillerne kæmper og repræsenterer Såby på så højt et niveau. Vi er stolte af at have vores navn forbundet med holdet, og vi håber at kunne bidrage til, at de når endnu længere.

Hos Såby Fodbold er glæden stor. – At have en sponsor som Mejsegaarden betyder rigtig meget. Det giver os mulighed for at skabe bedre forhold for vores spillere, og det er en kæmpe opbakning til hele klubben, lyder det fra sponsoransvarlig Bo Jeppesen.

Lokal opbakning og grøn profil
Mejsegaarden er i dag en alsidig servicevirksomhed med base på Sjælland. Foruden varmepumper, skadedyrsbekæmpelse og haveservice tilbyder virksomheden også ejendomsservice, rengøring, tømreropgaver og akustikløsninger. – Fælles for alle ydelser er fokus på kvalitet, troværdighed og lokalt engagement. Med sponsorater, rabatordninger og forebyggende løsninger markerer Mejsegaarden sig som en virksomhed, der både leverer professionel service og bidrager til fællesskabet, siger Henrik Kirkestrup. Kontakt os, Tine sidder klar ved telefonen, 47530500. Læs mere på www.mejsegaarden.dk


Del denne artikel

Disse artikler kunne også være interessante for dig