Som noget nyt I år tilbyder vi vores kunder en abonnementsløsning, hvor man f.eks. kan få en gartner i en hel eller halv dag.

Hus- og haveservice-sæsonen er for alvor i gang

Annonce: Hos Mejsegaarden kan man godt mærke, at haveejerne har fået forårsfornemmelser.

Del denne artikel

Tekst af Conny Probst. Foto Klaus W. Rasmussen.

LEJRE: – Helt frem til oktober bliver vores hus- og haveservice vores kerneområde, fortæller Henrik Kirkestrup.

– Der er også travlt i vores tømrerafdeling. Så vi har ansat en medarbejder mere til at udskifte kundernes døre- og vinduer, opsætte raftehegn og plankeværk, lave terrasser og trapper og affalds-øer til de efterhånden mange beholdere i Lejre Kommune og omegn. Mejsegaarden har fået flere opgaver hos boligforeninger og har derfor også ansat 3 nye medarbejdere til disse opgaver.

– I stedet for en fast pris på hækklipning, græsslåning osv., så tilbyder vi boligforeninger, at de kan disponere over en medarbejder en til to dage om ugen til en fast pris, siger Henrik Kirkestrup. Noget som vores boligforeninger har nydt godt af allerede.

– Vi har netop lige fået 2 nye boligforeninger i Holbæk, hvor der er faste gartnere 2 dage om ugen.

Ring i god tid
Mejsegaarden påtager sig at passe på de grønne områder, om det er for private, boligforeninger eller erhverv. 

– Der er travlt i vores hus- og haveserviceafdeling. Så vi beder kunderne om at ringe i god tid og få booket en dato, hvis de skal have klippet hæk i løbet af sommeren.

– Vi tilbyder græsslåning af både små græsplæner og store græsarealer for private, sommerhusområder, boligforeninger, grundejerforeninger, skoler, offentlige institutioner og erhverv. Græsslåning eller gødning, beskæring af træer og buske, klipning af kanter, skråninger og hække, fejning med maskine eller almindelig håndfejning og bekæmpelse af mos og ukrudt m. Vores tjenester kan læses på vores hjemmeside www.mejsegaarden.dk

– Som noget nyt I år tilbyder vi vores kunder en abonnementsløsning, hvor man f.eks. kan få en gartner i en hel eller halv dag.

– Det, som vores kunder giver udtryk for, at de sætter pris på, er, at vi udfører et pænt stykke arbejde til rimelige priser og især det, at vi altid rydder op efter os. Vi har kun tilfredse kunder, hvilket afspejler de gode anmeldelser vi får, hvilket jeg sætter stor pris på, fortæller Henrik Kirkestrup.

Mejsegaarden samarbejder med andre håndværkere, og kan derfor også godt tage malerarbejder, murerarbejder, blikkenslager- og el arbejder samt rengøringsopgaver ind.

– Så Mejsegaarden kan tilbyde hele pakken, siger han. I hele 2025 tilbyder Mejsegaarden i øvrigt 10 procent rabat på arbejdslønnen til Lejreborgere, der er medlem af Ældre Sagen.

Ring til Mejsegaarden på tlf.: 47 53 05 00 – eller tjek ind på Mejsegaardens website HER.


Del denne artikel

Disse artikler kunne også være interessante for dig